zaterdag 15 januari 2011

Kano-watersnip 15-01-2011

We hebben onze auto, een Renault Scenic van 1999, ingeruild voor een nieuwere, van 2006, maar nu met een automaat. Omdat er een ander type dakdrager op zit, moest ik de kanodrager aanpassen. De kanodrager bestaat uit twee hardhouten balkjes met sjorbanden, waarop ik twee kano's kan vervoeren.
Ook heb ik een tweede outrigger gemaakt. Deze bestaat uit een juk, twee drijvers, een steunplaat en een klemplaat. Deze laatst gemaakte outrigger is sterker en fraaier dan de vorige.
Ik heb alleen de drijvers nog niet bevestigd omdat ik de juiste hoogte nog moet vasstellen.
Deze maand ontving ik van Aabes een offerte voor de bekleding van de zitelementen; stoeltje, zadel en beensteunen. Hij heeft gerekend met 5 uur arbeid. Naar mijn inschatting is dat te hoog.
Ik denk dat het in drie uur moet kunnen, als je in series werkt.

Op 14 jan. had ik op mijn website 361 hits. Ik streef er naar om eind mei tenminste 2000 hits te hebben, en eind december 10.000 hits of meer. Daarbij hoop ik op twee orders en op de verkoop dit jaar van 1 occasion.

Geen opmerkingen: