dinsdag 12 april 2011

Watersnip, de stabiele kano.

Deze maand persberichten verstuurd naar Waterkampioen en Spiegel der zeilvaart. Persbericht naar weekendmagazine "Vrij" herhaaald. Extra pagina "Watersnip-S" toegevoegd aan de website om de Watersnip neer te zetten als een stabiele kano. Veel verhuurbedrijven zijn nu ook actief en promoten hun kano's als stabiel. Dit illustreerd wel dat veel mensen denken dat een kano beangstigend instabiel is. Op 11 april heb ik een stabiliteitsproef uitgevoerd en het resultaat, een stabiliteitsdiagram, opgenomen in de pagina "Watersnip-S" van mijn website http://www.kano-watersnip.nl/ Het weekendmagazine "Vrij" is, denk ik, een reclameblad. Ik heb daarom het persbericht naar de redactie van de "Gooi en Eemlander" gestuurd op12 april. Googelen met "stabiele kano" bracht mij op 12 april direct bij pagina 3 (Watersnip-S) van mijn website en pas op pagina 10 bij de homepage.

Geen opmerkingen: