zaterdag 15 oktober 2011

WATERSNIP 15-10-2011

Website tellerstand: 4144

Medio februari realiseerde ik mij dat het doel om 10.000 hits realiseren in 1 jaar mogelijk niet uitvoerbaar was. Ik denk nu dat het er ongeveer 5000 zullen zijn. Naar mijn inschatting zou dat, op termijn (6 - 12 maanden), kunnen leiden tot 1 - 2 orders.
Helaas werk het economische tij niet mee: Het consumentenvertrouwen heeft weer een dieptepunt bereikt. Hopelijk nemen de regeringen in Europa de juiste beslissingen in de landencrisis en wordt het volgend jaar beter.
Op www.kanoweb.nl werd in een verslag van het "open kano treffen" een foto van de Watersnip gepubliceerd met positief commmentaar. Het treft me elke keer weer hoe open en toegankelijk  kanovaarders zijn. Dat zal wel te maken hebben met een regelmatig verblijf in de natuur, daar leer je relativeren.
De redactie van de Kampioen meldde mij dat zij meer persberichten aangeleverd krijgen dan ze kunnen plaatsen. Dat klinkt niet erg hoopvol.
De zoekterm "kano" toont de Watersnip op pagina 4.
Op 13 oktober heb ik op de pagina "nieuws" van mijn website de beide zitelementen aangeboden voor inbouw in bestaande kano's.
Op 14 oktober heb ik de nieuwe pagina "Occasion" toegevoegd aan website. De pagina "nieuws", waarin ik eerst de occasion had aangeboden,  werd te weinig bekeken. De  volgende dag bleek mij dat 5 van de acht bezoekers van de website, de nieuwe pagina hadden bezocht. Dat is een duidelijke verbetering.

Geen opmerkingen: